vrijdag 1 juli 2022

Kaartje & alle informatie over de nieuwe catalogus en Sale-a-Bration!!

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes. If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. 


Ik had al gezegd dat het een volle week zou zijn deze week :) Dat krijg je als je veel vooruit werkt en dan alles tegelijk kunt laten zien! Ook vandaag heb ik weer een kaartje.

Onder dit kaartje vind je alle informatie over de nieuwe najaarscatalogus en Sale-a-Bration brochure, welke vandaag zijn ingegaan! 


Het kaartje in een zomers kaartje, gemaakt voor de nieuwe challenge op de Facebook Challenge pagina van mij en de dames uit mijn team: Het SU-per Team Facebook Challege pagina, klik HIER.

De uitdaging voor juli-augustus (1x per jaar 2 maanden, normaal per maand) is: Maak een kaartje n.a.v. het moodboard! Ik heb de kleuren eruit gehaald en het thema/afbeeldingen. De flamingo en de bladeren zijn inmiddels retired.  Doe je ook mee met de challenge??



En dan nog de laatste informatie!
De nieuwe najaarscatalogus (juli-december) en de Sale-a-Bration brochure zijn vandaag ingegaan!!
Je kunt er vanaf nu uit bestellen en Sale-a-Bration items GRATIS uitzoeken!!

Sale-a-Bration acties:
- Bij iedere 60 of 120 euro GRATIS iets uitzoeken!! Uit de speciale brochure
- Een unieke GRATIS set 'Perfect Pomegranate' bij een (verzamel-) bestelling van 375 euro of meer
- Begin je jouw eigen avontuur in deze maanden en stap je in als demo? Dan ontvang je een gratis, gave planner-kit!! Deze loopt van juli 2022 t/m december 2023



Hierbij de linkjes naar de online catalog:
Najaarcatalogus, klik HIER
Sale-a-Bration brochure, klik HIER

Wil je liever een papieren exemplaar? Gebruik dan het contactformulier in de linker sidebar!



Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus of Nieuwsbrief ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! Tot gauw!

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne


-------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

Op vrijdag 1 juli doe ik de 1e verzamelbestelling voor de nieuwe najaarscatalogus en Sale-a-Bration! Geef hiervoor jouw bestelling donderdagavond voor 19uur door!

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling doe ik op maandag 4 juli, om 19.00u.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. 

De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (Via webwinkel betaal je met creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles graag voor je!

---------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne