donderdag 24 maart 2022

Challenges Donderdag, uitverkoop jaarcatalogus gestart en nieuwe InColors!!

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes. If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo!! Leuk dat je langskomt!! Het is alweer een week geleden, mijn laatste bericht, tijd vliegt! Maar ik heb niet stil gezeten. Ik heb het KaartenBuffet @Home in elkaar gezet, pakketten gemaakt, filmpjes opgenomen en ook de KwartaalKits in elkaar gezet! Genoeg gedaan dus en de kaarten van het KaartenBuffet zie je komende week voorbij komen! Ook is de uitverkoop van de jaarcatalogus 2021-2022 gestart, daarover iets verder naar onder meer! 

Afgelopen weekend heb ik tussendoor nog wel een kaartje voor mezelf gemaakt. Een kaartje voor Colour INKspiration:


Dit was de foto voor de challenge van Colour INKspiration #CI117:


De kleuren zitten er allemaal in en ik wilde graag de Party Puffins weer eens gebruiken! Deze blijven overigens ook in het assortiment! 


Ik mocht met dit kaartje in de top 5 belanden! Zo leuk!! Thanks ladies!!!

Tijdens de Facebook Live van afgelopen woensdag, op mijn The Creative Teacup pagina (klik HIER, je kunt het terugkijken!) heb ik de laatste restanten van de 'Expressions in Ink' KwartaalKit opgemaakt. Ik maakte ook een kaart met een regenboog, voor de challenge van het Global Design Project (klik HIER):


Het thema is regen/regenbogen:

 

Dus een beetje anders met het goud en Gilded Leafing op de rand regenboogjes, doordat deze producten nog in de kit zaten :)

Misschien heb je het al op andere Social Media gezien, de UITVERKOOP van de jaarcatalogus 2021-2022 is begonnen!! 


Als demo zijnde, kunnen we sinds gisterenavond de nieuwe jaarcatalogus 2022-2023 al inzien. Vanaf 1 april kunnen we deze bestellen en overhandigen aan klanten en vanaf 3 mei komt alles online te staan en kan er besteld worden! 

Daardoor weten we ook wat ons gaat verlaten. Vanaf nu geldt voor al die producten: op is op! Diverse producten zijn nu te bestellen met kortingen tot 50%! Klik HIER om naar de website te gaan. Daar zie je alle producten die nog te bestellen zijn en tegen welke prijs. 

De lijsten zelf zijn wat omslachtig, dus heb ik een YouTube filmpje opgenomen, waarin ik door de catalogus blader en precies laat zien wat er wel en niet uitgaat en met welke korting:


Als laatste wil ik graag nog de nieuwe InColor kleuren 2022-2024 met je delen! Afgelopen week zijn ze één voor één bekend gemaakt en ja, ik word er wel heel vrolijk van! Ben heel benieuwd wat jij ervan vindt!! Te bestellen vanaf 3 mei.


Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen of iets anders? Laat het me weten!thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Fijne avond!! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik komende MAANDAG 28 maart om 20.00u

Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.30u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel en dan verzorg ik alles graag voor je!

---------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne