zondag 23 januari 2022

Stamping Sunday Bloghop - Say Hallo to...

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes. If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.

Bloghop start om 10u / Bloghop starts at 10.00u CET


Hallo!! Het is de 4e zondag van december en dat wil zeggen: tijd voor een nieuwe Stamping Sunday Bloghop! Doe je mee met de bloghop? Dan hop je letterlijk over de hele wereld! De opdracht van deze maand was voor ons: Say hello to...!! Dus iets maken met producten uit de nieuwe MiniCatalogus, welke op 4 januari in is gegaan! En dit zijn mijn uitwerkingen:



Ik heb 2 kaartjes gemaakt met de nieuwe bundel 'Seas the Day'. Een bundel met stempels en stansen. Beide kaarten zijn met bijna dezelfde materialen gemaakt, in dezelfde kleuren, maar net even anders. 

Op het eerste kaartje heb ik de achtergrond-stans gebruikt om een doorkijk te maken. Deze stans is echt heel mooi, met de waterplanten en belletjes! Ik heb allemaal wat fellere kleuren gebruikt. Je vindt alle gebruikte materialen onderaan dit bericht.


Het DSP achter de doorkijk is het GRATIS DSP 'Simply Marbelous', welke je nu uit kunt zoeken bij een bestelling van 60 euro tijdens Sale-a-Bration. 

Op de 2e kaart heb ik een ronde stans gebruikt om de dieren op te verwerken.


De leuke 'Faux Sea Glass' steentjes maken de kaart af! Dat zijn de steentjes onderaan de kaarten.


En dan nu verder hoppen! Ik ben weer heel benieuwd wat de anderen hebben gemaakt! Je kunt op de namen klikken om een kijkje te nemen:



Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen of iets anders? Laat het me weten!thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! Fijne dag! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik KOMENDE MAANDAG 24 januari om 20u! 
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.30u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel en dan verzorg ik alles graag voor je!

-------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen hieronder!
 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com

Sea Dies
[157857]
€ 44,00
Opal Rounds
[154289]
€ 9,00
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne