zondag 23 mei 2021

Stamping Sunday bloghop - Bundled Up

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo!! Het is zondag, leuk dat je vandaag even langskomt!

Het is de 4e zondag van mei en dat wil zeggen: tijd voor een nieuwe Stamping Sunday Bloghop! Doe je mee met de bloghop? Dan hop je letterlijk over de hele wereld! De opdracht van deze maand was voor ons: Bundled Up! We mochten allemaal zelf een bundel kiezen (stempels met stansen of pons) en hebben daar onze uitwerkingen mee gemaakt.
Dit zijn mijn uitwerkingen geworden: 


Ik gebruikte de SU-per leuke bundel 'Sweet as a Peach'. Ik was meteen verliefd op deze bundel en nu voor het eerst kaartjes ermee gemaakt! 3 kaartjes, voor een beginnende, gemiddelde en gevorderde stempelaar. 


Met voor de beginner #simplestamping op 1 laag, alleen de basiskaart en 3 kleurtjes inkt en een paar plakparels.


Voor de gemiddelde stempelaar heb ik deze kaart gemaakt, met wat laagjes, gestanste afdrukjes en een achtergrond gemaakt met inkt en de Blending Brush. Ook op de afdrukjes van de perziken (Pale Papaya) heb ik met de Blending Brush en inkt een donkerdere schaduw gemaakt (Calypso Coral).


En op de kaart voor gevorderden heb ik ook nog DSP (Designpapier) en lint toegevoegd.


Een close-up van de perziken, gaaf zijn ze he?! 


Ook de binnenkant heb ik bewerkt van deze laatste kaart..


En dan nu hoppen!! Je hopt over de hele wereld met het DesignTeam van Sara Levin!


Veel hop-plezier!! En een hele fijne zondag! 

 Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne


----------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 24 mei.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2021-2022 of MiniCatalogus voorjaar 2021 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. 

Voor de informatie over de gebruikte producten: Klik op de onderstaande afbeeldingen en bekijk alle informatie op mijn Stampin' Up! website. Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen  (betaling met creditcard of PayPal). 

Peach Dies
[155829]
€ 28,00
Blending Brushes
[153611]
€ 14,50
Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
    

5 opmerkingen:

  1. Each of the cards in your stepped up series is beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I LOVE all of your cards Yvonne! So pretty and elegant.x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu ben ik helemaal blij met mijn nieuwe bundel. Wat een prachtige kaarten heb je er mee gemaakt. Misschien ga ik er wel ééntje van je liften ;-) Bedankt voor de inspiratie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous cards, Yvonne!!! Love all of the layers and dimension!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne