zaterdag 6 maart 2021

4e KaartenBuffet@Home

*RECLAME-BERICHT*


Corona is nog steeds vol aanwezig, dus workshops geven zit er helaas nog niet in... Ik mis het echt enorm na al bijna een jaar!! Maar we maken er het beste van en naast de Facebook LIVE uitzendingen 'Thee en Kaart' op woensdagochtend, verzorg ik ook het KaartenBuffet @Home! 

De 4e editie is gepland en je kunt je nu opgeven! Dat kan t/m 20 maart. Kun je niet op zaterdag 3 april? Geen probleem! Je kunt het volgen wanneer het jou uitkomt! Ik ga zelf werken met de set op de foto, maar ligt deze set je niet of heb je andere diertjes die er misschien op lijken, ook dan kun je meedoen! Verdere info op de foto!


Kom je even langs op mijn pagina en maak je zelf geen kaarten? Dan kan ik je helpen! Stuur iemand een handgemaakte 'Paper Hug'!! 


Wil je je opgeven of kan ik je ergens mee helpen?
Laat het weten!!

Lieve en Creatieve groetjes,
Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne