vrijdag 4 november 2022

Een hele dikke dankjewel!!!! En mijn verhaal...

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!  If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes.


Afgelopen dinsdagavond werden de top-presteerders bekend gemaakt over afgelopen Stampin' Up! jaar 2021-2022. Het Stampin' Up! jaar loopt van 1 oktober tot en met 30 september.

Ik hoopte mijn 3e plekje van vorig jaar vast te kunnen houden, maar er zijn heel veel lieve collega's die hun uiterste best doen en we zitten dicht bij elkaar vanaf plekje 3, dus het zou ook zo anders kunnen lopen.. 

Tot mijn grote verbazing stond ik niet op plek 3, maar.... Op plek 1 van Nederland! Door wat verschuivingen/gebeurtenissen stond het daar echt.... Ik kon mijn ogen niet geloven...

Ik wil nooit 'opschepperig' overkomen... Maar ik ben hier wel echt heel blij mee!! Echt nooit verwacht en toch gebeurd! En de reden dat ik dat hier deel, is omdat ik dit niet alleen kan bereiken.. Dat is dankzij IEDEREEN die iets bijdraagt aan mijn Stampin' Up! avontuur, JIJ OOK als je dit leest :)

Dus: een HELE DIKKE DANKJEWEL!!! Voor jou als klant, teamlid, volger, workshopper, maar ook voor mijn gezin en Stampin' Up! zelf, want dankzij jullie allemaal kan ik doen wat ik het liefste doe, iedere dag weer!!! 



En nog een reden om dit te schijven: nu ik het gehaald heb, weet ik zeker: JIJ KUNT DIT OOK!! 

TWEE dames uit mijn team staan ook in de top 15 van Nederland!! Ze hebben er keihard voor gewerkt en dat loont! Ingrid Heijnen is 15e en Maike van Heuven Van Staereling (downline van Ingrid) is 11e geworden: GEFELICITEERD DAMES!! Echt trots op jullie!!

Ik ben 26 november 9 jaar geleden ingestapt als demo, ik heb niet gewacht tot Sale-a-Bration in januari, ik wilde METEEN starten.. Tja, als ik iets in mijn hoofd heb.. En vanaf dat moment heb ik alleen maar mooie dingen gedaan! Zoveel mooie momenten, zoveel lieve mensen die ik heb leren kennen, als collega, als klant en/of workshopper, vriendinnen voor het leven... 

Ik heb altijd gezegd: ik zie wel hoe lang ik dit kan blijven doen, als ik het maar met plezier kan blijven doen en ja, dat doe ik dus nu nog steeds, iedere dag weer!! En ik hoop het ook nog heel lang te kunnen blijven doen!

Het helpen met vragen, met bestellingen, met advies en meer.. Het creatief bezig zijn en kaartjes maken (echte post is toch echt nog steeds veel leuker, ondanks de dure postzegels hihi) en dan dit jaar ook nog eens voor het Artisan Design Team... 2022 is echt de kroon op mijn werk!! 

Ja, hard werken is het wel, iedere dag weer... Maar als je doet wat je het leukste vindt om te doen, is dat helemaal niet erg!!! Al moet ik soms de rem er wel op gooien, want anders ben ik er 24 uur per dag mee bezig ;) Ik probeer zoveel mogelijk onder schooltijd van de kinderen te doen, maar dat lukt niet altijd.. Soms kunnen dingen niet wachten of wil je graag meteen helpen.. Maar dat is natuurlijk aan jezelf :) 

Ik heb dus heel veel om dankbaar voor te zijn!! Privé en met Stampin' Up! en dat is voor mij echt een SU-per combinatie :)


Tip van mij: blijf vooral jezelf!! Doe de dingen zoals ze goed voelen voor jou! Kijk niet naar een ander,  bedenk je eigen pad, je eigen manier, he eigen stijl.. Jij bent jij en jij bent uniek!!! Dat is jouw eigen kracht!


Iedere Stampin' Up! markt is ook anders.. Hier in Nederland hebben we gemiddeld 500-600 demonstrators, wereldwijd gemiddeld 50.000. We hebben hier in Nederland ook heel veel andere merken en andere hobby's. Zo heb ik zelf de Stampin' Up! reis nog nooit verdiend, ik zat wel een paar keer dichtbij.. En een miljoen aan omzet, pjew, dat is een hele prestatie! Dit soort verdiensten wordt maar door een heel klein aantal demo's gehaald.. Ik voel me soms dan ook een 'klein visje' in de zee.. maar zo zie je maar, ook dan kun je de top bereiken! Dus, blijf doelen stellen voor jezelf en als je iets wilt, kun je er komen!! Of het nou met Stampin' Up! is of iets anders, hou vol!! :)


Volgende week mag ik het gaan vieren in Wenen! Daar vindt dit jaar OnStage LIVE plaats. Het 3-daagse evenement van Stampin' Up! voor demo's. Eindelijk weer 'in het echie' in plaats van online. Ik zal jullie hier ook een verslagje laten zien na afloop. Wil je het die dagen volgen? Kijk dan op mijn Instagram en Facebook (linkjes in de sidebar).

 Nogmaals DANKJULLIEWEL!!!

Een heel fijn weekend en als ik ergens mee kan helpen, dan weet je me te vinden ;)

Heel veel liefs, Yvonne xx

7 opmerkingen:

  1. Mooi verhaal en wel verdiend, blijf steeds jezelf, geniet en blijf dat uitstralen, is volgens mij het belangrijkste, liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yvonne, een heel mooi verhaal om te laten zien wat je met enthousiasme, jezelf zijn, creatief zijn en doorzettingsvermogen bereiken kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het zo hard verdiend!! Kei hard voor gewerkt, ondanks alle perikelen in jullie leven toch je best gedaan om je planning voor elkaar te krijgen. Respect. En dank dat ik samen met Ingrid mede door jou dit mag meemaken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief, dankjewel Maike! Je werkt er zelf ook heel hard voor, Ingrid idem.. Weer gaan het vieren in Wenen!! #Dankbaar #trots xx

      Verwijderen
  4. Geniet in Wenen Lieverd!! Dik en dik verdiend. Topper ben je xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne