maandag 29 november 2021

Dutch Card Lovers

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! 

Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes. If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo! Welkom op mijn blog!! Leuk dat je langskomt op deze maandag! Ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad. Hier hebben we rustig aan gedaan. Zaterdag is altijd zo'n vanalles-en-nog-wat dag en gisteren even lekker gaan wandelen en samen film gekeken. Vandaag weer aan de slag! 

Ik heb een kaartje voor jullie voor de nieuwe challenge van Dutch Card Lovers! Gisteren is de challenge begonnen, klik HIER. De opdracht is: Maak een kerstkaart in niet-traditionele kleuren! Dus GEEN rood en GEEN groen! Bij mij werd het een kaartje in Crumb Cake en Misty Moonlight. De Stampin' Up! kleuren voor kraft en blauw :)


Met wat glitter erop, want het moet natuurlijk wel een beetje feestelijk zijn! Ik gebruikte o.a. de Reindeer punch. Deze blijft ook na 1 december in het assortiment! 


Doe je gezellig met ons mee?? 

Hieronder meer informatie over de instap-actie die nog t/m morgen 30 november loopt en de uitverkoop die woensdag start! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

------------------------------------------------------------------------------------
START MET SU-PER KORTING!!!
Instap-actie van 4 t/m 30 november



--------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is VANDAAG, maandag 29 november! 
LET OP!! Dit is de laatste bestelling voor de uitverkoop van de najaarscatalogus begint op 1 december! Daarna geldt voor de producten die ons gaan verlaten: op is op! OP 1 december doe ik nogmaals een verzamelbestelling! 

Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel en dan verzorg ik alles graag voor je!

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net. Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com. 

------------------------------------------------------------------------------------

Vanaf komende woensdag, 1 december, begint de uitverkoop van producten die ons gaan verlaten uit de  Stampin' Up! najaarscatalogus 2021, al dan niet met korting! Hieronder zie je de lijsten. Wil je meer weten of iets bestellen? Laat het weten! thecreativeteacup@gmail.com

Klik op de afbeeldingen voor een vergroting.





2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart in kraft en blauw, het kleine beetje glitter maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke kaart voor DCL. Mooi in deze kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne