dinsdag 19 oktober 2021

STAMP SALE morgen!! En voorbeelden Hof van Eden Collectie - Eden's Garden

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog (link naar mijn 1e blog)


Hallo!! Welkom op mijn blog! 

Vandaag een bericht over de extra actie die morgen ingaat en voorbeelden van een nieuwe collectie die vanaf 2 november verkrijgbaar is! 

Ik begin met de actie van morgen, woensdag 20 oktober: 24 uur lang 15% korting op heel veel Cling-stempelsets uit de jaarcatalogus 2021-2022! Dus heb je nog een wensenlijstje? Misschien staat hij daar wel bij!! 



Hieronder vind je alle stempelsets overzichtelijk met een afbeelding! Dit zijn de gewone prijzen, daar gaat dus nog 15% korting vanaf!! Wil je iets bestellen? Laat het me weten! Dan laat ik het voor je meekomen! 

Je kunt op de afbeeldingen klikken voor meer informatie over het product. Je kunt dan eventueel meteen (via mijn website) bestellen, betaling per creditcard of PayPal. Wil je anders betalen? Bestel dan rechtstreeks via mij! Meer lees je helemaal onderaan dit bericht of gebruik het contactformulier rechtsboven.

Er zijn ook sets in het Frans en Duits verkrijgbaar met korting! Mocht je willen weten welke, vraag me ernaar!!


HOF VAN EDEN COLLECTIE

Verkrijgbaar vanaf 2 november!! Nieuwe producten! Een complete collectie inclusief stempelset, stansen, DSP, cotton-paper en stras. De stempels en stansen gaan mee naar de nieuwe voorjaarscatalogus, voor de overige producten geldt: op is op! 

Als demonstratrice zijnde kunnen wij de producten al in oktober bestellen, tijd dus om wat voorbeelden te maken!


Ik maakte 3 kaartjes en ik voegde alleen cardstock en goud-draad toe. Alle overige producten komen uit de nieuwe collectie!





En? Wat vind je ervan? Voorbestellen kan bij mij vanaf nu, dan laat ik jouw set op 2 november meekomen!


Dat was alle informatie! Heb je vragen? Laat het weten! Vanavond is er nog een bloghop, kom je dan nog even kijken??
Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

---------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

VANDAAG: EXTRA VERZAMELBESTELLINGEN BIJ INTERESSE 15% ACTIE!!

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 25 oktober!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel en dan verzorg ik alles graag voor je!

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net. Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com. 

Klik op de afbeeldingen van de sets in het bericht hierboven om naar de informatie-pagina te gaan of meteen te bestellen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne