donderdag 14 oktober 2021

Feel Good Stampin bloghop - Mooi verpakt!

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.

Bloghop begint om 19.30u / Bloghop starts at 19.30h

Post met link naar bijbehorend YouTube filmpje! 


Hallo! Welkom op mijn blog! Leuk dat je (weer) even voorbij komt! 
Het 'Feel Good Stampin' bloghop-team komt weer in actie. We hopen je met deze bloghop een 'Feel Good'-gevoel te kunnen geven. Vandaag is het thema: Mooi verpakt!! 
Hoe je verder kunt hoppen, lees je onderaan dit bericht! 


Ik was afgelopen dinsdag 3 jaar getrouwd (we zijn al bijna 16 jaar samen)! En een speciale gelegenheid kan ik niet voorbij laten gaan zonder een kaartje daarvoor te maken.. Dus dat werd uiteindelijk het kaartje met de beer! Ik wilde er een cadeau-doosje bij maken om iets in te stoppen, dus die maakte ik passend, bij het kaartje! 


De hartjes en bloemen komen uit de set 'Strong of Heart'. Dit is een speciale set, want een deel van de opbrengst (3 euro per verkochte set!) gaat naar het goede doel! Vanuit Stampin' Up! Nederland gaat het naar de Nederlandse Hartstichting, hoe mooi is dat?! Wij blij met een mooie stempelset en dan ook nog een bijdrage voor het goede doel! Bestel jouw set tijdens de looptijd van de najaarscatalogus, t/m 3 januari!


De beer en tekst komen uit de set 'Count on me'. 


Het doosje maakte ik nagenoeg hetzelfde. Je vindt alle benodigdheden onderaan dit bericht. Het doosje is zo te bestellen, per 8 stuks. En opmaken doe je zoals jij wilt!


Doe je niet zoveel met doosjes? Dan kun je het mooie papier ook gebruiken voor kaarten! Ik verwerkte de doosjes die ik voor dit bericht maakte uiteindelijk tot kaarten :) 


Ik maakte een YouTube filmpje hoe ik het doosje heb gemaakt, kijk je mee??


En dan nu: hoppen!!

 Je kunt op de namen van de dames hieronder klikken om naar de verschillende blogs te gaan. Veel plezier!!!


Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen of iets anders? Laat het me weten!!

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

---------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 11 oktober!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel en dan verzorg ik alles graag voor je!

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net. Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com. 

Klik op de afbeeldingen om naar de informatie-pagina te gaan of meteen te bestellen!

Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend lieve cadeauverpakking. Leuke combinatie zo met de kaart erbij. Super! Creatieve groet, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie verpakking samen met het kaartje Yvonne ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne