zondag 9 mei 2021

Fijne Moederdag!

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


We zitten alweer halverwege de mei-vakantie! We zouden deze komende week eigenlijk met mijn vader, moeder en mijn zusje met haar gezin naar Oostenrijk gaan, maar dat kon helaas nog niet.. Hopelijk kunnen we het later dit jaar of volgend jaar alsnog inhalen!

Vandaag is het Moederdag. Voor iedereen die het kan/mag vieren: 'n Fijne dag! Met je moeder, als moeder of met mooie herinneringen aan haar. Het is niet voor iedereen vanzelfsprekend om dit te kunnen vieren, op welke manier dan ook: sterkte voor diegene...


Ik heb afgelopen week weinig tot niets gemaakt... Dat mag in de krant! Ik maak meestal toch wel op de meeste dagen van de week iets! Maar met 3 mannen die vakantie hebben, heb ik het even bewust aan de kant gelegd.. Maar mijn hoofd borrelt en ik zal na de vakantie dan ook heel graag weer aan de slag gaan met nieuwe producten!! Deze kaarten maakte ik net voor onze vakantie.


Ze zijn allemaal gemaakt met de Hand-penned producten. Deze staan in de nieuwe jaarcatalogus en zijn echt heel mooi! Ik gebruikte de kant-en-klare Memories and More card-pack en de bijpassende Notecards and Envelopes set. Zo maak je in een handomdraai kaarten! 


Ik voegde alleen lint en Resin Dots toe. Voor dit kaartje knipte ik onderdelen uit verschillende kaartjes en voegde ze samen tot één kaart.


Er zitten voor verschillende gelegenheden teksten in, op de kaartjes en de bijpassende stickersvellen. Die zitten er ook bij. Je hoeft de Memories and More kaartjes dus echt niet (alleen) voor fotoboeken te gebruiken (Memories and More is het Project Life van Stampin' Up!), maar je maakt er ook prachtige, snelle kaarten mee!


Met lint en Resin Dots maak je de kaartjes af!


De mooie pastel-kleuren geven het geheel een romantische uitstraling, ik houd er wel van! 


Dat was het voor vandaag! Ook komende week zal het nog rustig zijn hier. Op donderdagavond begint in ieder geval een bloghop van het Feel Good Stampin' team.
Tot dan!! 

Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

----------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is MORGEN, maandag 10 mei.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 of MiniCatalogus voorjaar 2021 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. 

Voor de informatie over de gebruikte producten: Klik op de onderstaande afbeeldingen en bekijk alle informatie op mijn Stampin' Up! website. Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen. Product List
Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00



------------------------------------------------------------------------------------------
ACTIES MEI: INSTAP-ACTIE en EXTRA-REWARDS -ACTIE
Zie alle info onder de tabbladen bovenaan deze pagina


 Van 4 t/m 31 mei is er een instap-actie!! Zoek voor 207 euro aan producten uit, in plaats van 175 euro en betaal 129 euro! Stap in, in mijn gezellige en creatieve team!

Bestel je voor 275 euro of meer van 4 mei t/m 14 juni? Dan ontvang je naast de gewone rewards (beginnend bij 200 euro, vanaf 10% van je bestel-bedrag) nog eens 27 euro EXTRA GRATIS!!
Vragen? Laat het weten!!

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleur is het! Dat peach.. en je hebt het heel mooi gecombineerd.
    Ja jammer dat al die vakanties nog even on hold staan. Hopelijk is het snel voorbij en kunnen we weer gaan en staan waar we willen.
    Mooi gezegd van de moederdag. Het is inderdaad niet iedereen gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker even genieten van je mannen, dat is ook belangrijk! Je kaartjes zijn super schattig! Die kleine bloemetjes doen me aan Laura Ashley denken waar mijn moeder altijd beddengoed van kocht. Zo lief, en zeker in deze kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne