donderdag 22 april 2021

Challenges Donderdag... maar dan anders!

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo! Een nieuw blogbericht op donderdag! Dus: Challenges Donderdag!

Soms heb je zoveel wat je zou willen doen, maar komt er vanalles tussen waardoor het niet lukt.. Dit is voor mij zo'n week.. Helemaal niet erg, alleen maar leuk! Maar daardoor is dit bericht ene beetje anders dan andere donderdagen! Ik heb de tijd niet gevonden voor het maken van kaartjes voor de challenges waar ik meestal aan mee doe.. 

Maar een vriendin van mij daagde mij uit, dus had ik toch een challenge :) Ze vroeg mij of ik een geboortekaartje wilde maken. Ja natuurlijk! Ik vroeg haar of ze misschien een foto wilde maken van het origineel en daar ben ik mee aan de slag gegaan! Ik heb het kaartje bijna letterlijk na gemaakt. Uit privacy redenen heb ik het origineel niet geplaatst.. Dit is mijn versie geworden:

De kleuren zijn nagenoeg hetzelfde, de opzet ook. Ik heb alleen om er wat extra's aan te geven, een touwtje omheen gebonden en daar een labeltje aan gehangen. De wolken heb ik met de hang geknipt, de maan is met een cirkel-pons gemaakt en de stansletters zijn met foam uitgestanst, zodat ze er een beetje bovenop liggen. Ook de binnenkant is zoals het origineel bewerkt en op de envelop heb ik een paar stempeltjes gezet. Mijn vriendin was er blij mee, dus dan is het goed!!! 

Het 2e kaartje wat ik wil laten zien, is een kaartje welke ik gisteren heb gemaakt tijdens mijn Facebook LIVE, met de 'Seashells' Kwartaal Kit':


Het is een 'Peekaboo' kaart, of doorkijk-kaart geworden, een drieluik met een driehoek en passepartout op de voorkant. Ik zocht eigenlijk een ander model en kwam van dit model een foto op Google tegen. Van wie het origineel is en hoe het model precies heet, weet ik helaas niet..


Je kunt hem openklappen...


En ook de binnenkant is bewerkt! Ik heb het geel uit de serie weggelaten en alleen de roze-, blauw en bruintinten gebruikt. 


Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

-----------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 26 april.
OOK VOOR DE PRODUCTEN VAN DE RETIRED-LIJST! OP = OP!!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 of MiniCatalogus voorjaar 2021 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. 

De nieuwe jaarcatalogus gaat in op 4 mei 2021.
Voor (nieuwe) demo's geldt een pre-order van geselecteerde producten van 1 april t/m 3 mei 2021. Wil je dat ook? Stap in!! 

Van 4 t/m 31 mei is er een instap-actie!! Zoek voor 207 euro aan producten uit, in plaats van 175 euro en betaal 129 euro!

2 opmerkingen:

  1. Dat babykaartje is echt beeldschoon, heel mooi gemaakt.
    De schelpenkaart is heel origineel met die driehoek die er bovenop komt te liggen met het doorkijkje!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creaties, ben gelijk volgster geworden, groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne